22.1.24

Brief aan mijn galactische familie

Lieve galactische familie,

het spijt me dat ik niet eerder schreef. Jullie zitten waarschijnlijk al decennia lang te wachten op mijn bericht. Hoewel; ruimte bestaat niet in jullie bewustzijn, dus waarschijnlijk zijn jullie beter op de hoogte van mijn bestaan dan ikzelf.
En wat een geluk dat jullie geen tijd kennen, zodat het dan niet zo tenenkrommend langzaam gaat als hier op aarde.

Voordat ik op missie ging waarschuwde men dat ze al mijn herinneringen, van wie ik werkelijk ben en waar ik vandaan kom, zouden wissen. Ik dacht dat het wel mee zou vallen. Hoe kon ik anders mijn missie hier op aarde vervullen?!
Maar ik kan je vertellen dat het echt zo is. Ik loop nu al bijna 50 jaar rond op deze planeet en begin me nu pas mijn afkomst te herinneren, herkennen en erkennen.
Image: postcardsforpeace.org


Al bijna 50 jaar heb ik heimwee naar huis. Al bijna 50 jaar vraag ik me af wat ik hier toch kom doen. Al bijna 50 jaar voel ik me zo anders, zo'n alien. En nu blijkt dat ik er ook een ben.
Gelukkig kom ik steeds meer buitenaardsen hier op aarde tegen die zich ook (beginnen te) herinneren wie ze zijn en wat ze hier komen doen.

We kwamen naar de aarde om er licht en liefde te brengen; het Christusbewustzijn noemen ze dat hier.
En ooo, wat hebben ze het hard/t nodig!!!
Als je toch eens ziet hoe slecht de mens zichzelf kent en wat ze zichzelf, de natuur en de ander aandoen!!! Het is om te huilen.
En dit allemaal uit onbegrip en onwetendheid.

Ik weet zeker dat jullie het allemaal meekrijgen en dat er daarom zoveel steun naar ons toe komt. Dankjewel voor het licht en de extra "mankracht" die jullie toesturen. We kunnen het gebruiken.

Vandaag voelde ik voor de zoveelste keer het verzet van hier op aarde zijn. Ik wil hier niet zijn. Liever ben ik thuis bij jullie, waar het zoveel vrediger is. Maar toen besefte ik me; voorlopig loop ik hier nog een tijdje rond. Dat was tenslotte de afspraak.
Laat ik er daarom maar het beste van maken. Ondertussen wacht ik op verdere instructies en verheug ik me op jullie bericht.

Heel veel liefs,
jullie sterrenkind op aarde.

Image: fotobehang.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten