11.3.15

Toch een enthousiaste mail

Henriette gaf Een glimp van je ziel door aan een vriendin.


Hallo Bianca,

Vanavond heb ik het schilderij aan mijn vriendin gegeven. Ze vond het prachtig. Aangezien ze niets met de computer doet geef ik dit even aan jou door.
(...)
Zij zal het over 2-3 weken weer aan iemand anders geven en dan laat ik jou dat weten.

Met vriendelijke groet,
Jet B. uit Helmond (2012)


Uiteindelijk kreeg ik toch een enthousiast mailtje van haar vriendin 
Francis.


Lieve Bianca,

Bedankt voor dit mooie project, het raakt me.
Zowel het idee erachter als het schilderij, wat ik heel goed getroffen vind, zijn een erg mooi initiatief. En ik ben blij dat het op mijn pad is gekomen. Ik geniet ervan en stuur je nog een foto, daar ben ik niet zo handig in. Ook verheug ik me erop dat ik het weer door mag geven. En ik weet al iemand die het net zo waardeerd als ik.

Warme groet en nogmaals bedankt.
Francis R. Aarle-Rixtel


Geen opmerkingen:

Een reactie posten