23.12.14

Een glimp van je ziel, van slaapkamer naar...

Vriendin Mechteld de J. haalde Een glimp van je ziel op nadat het verblijfadres in Zwolle had aangekondigd geen vervolgadres te kunnen vinden.

Hé Bianca,


Hij is mooi.

Het schilderijtje is op z'n nieuwe plek aangekomen, bij mij, en ik denk dat ik hem steeds van plekje ga wisselen in huis totdat hij weer naar een volgend adres gaat.
Ze mag eerst bij ons op de slaapkamer hangen aan mijn voeteneind en naarmate de tijd verstrijkt zal ze langzaam richting de deur gaan met verplaatsen zodat in de derde week de volgende haar gemakkelijk mee kan nemen.

Ik denk dat het schilderij z'n keuze maakt bij wie die na mij terecht gaat komen. Mijn gegevens heb je, dus denk niet dat ik je die nog extra hoef te geven.

Dikke knuffel

Mechteld de J, Olst (2011)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten