9.12.14

Een glimp van je ziel - het doek met de intense blik

Hallo Bianca,

Wij zijn op dit moment de ''bezitters'' van ''het doek met de intense blik''. We krijgen er veel reacties op. Leuk concept, laagdrempelig, hou ik wel van. Wat zal dat doek wat te vertellen hebben en gezien hebben ;-)

Dank,
vriendelijke groet, Annechien P


Enkele weken later.


Hallo Bianca,

Sorry voor de late reactie, maar het was toch nog ingewikkelder dan ik dacht om het schilderij door te geven.
Heel wat mensen die ik in gedachten had tijdens mijn verjaardagsfeestje vergaten uiteindelijk het doek mee te nemen, dus nu via de 17+ vereniging van mijn kerkelijke gemeente is het doek meegegaan naar onze kunstliefhebber Geert van D.. Ik stuur dit mailtje cc aan hem dan heeft hij jou mailadres en kan dan bevestigen dat hij nu de trotse bezitter is.

Zijn adres
()

Succes verder met deze ludieke actie.

Vriendelijke groet, Annechien 
P. uit Zwolle (2010-2011)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten