15.10.14

Glimp van je ziel als verjaardagsverrassing

Hoi Bianca,

Gisteren was mijn moeder jarig en ik heb haar blij kunnen maken met – naast cadeautjes - nog een verrassing: jouw schilderij te logeren. Ze vond het schilderij echt prachtig! (...)
Mijn moeder is 86 geworden.... dus je begrijpt dat zij niet beschikt over een mailadres om je te berichten. We hebben gisteren afgesproken dat een broer van me het na twee weken overneemt en daarna wil een nicht het ook graag in huis hebben voor een tijdje. Van hen krijg je dus over zo’n 2 à 3 weken en 4 à 6 weken dan weer bericht. Ze vonden het allemaal een heel mooi kunstwerk, we hebben het met elkaar bekeken en besproken (wel/geen man enz). Ze vonden het allemaal zo mooi, dat ze het graag te logeren wilden hebben.
Hopelijk ben je zo voldoende geïnformeerd. Bedankt voor de tijd dat ik het schilderij mocht lenen.

Groeten
Dimmy van A uit Heeze (2009)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten