2.10.14

Als het dood loopt...

In maart 2008 ontving ik onderstaand mailtje.

Beste mevrouw Van Baast,

Op vijftien maart 2008 heb ik uw schilderij 'Glimp van je ziel' via mijn ouders gekregen.
Nu is het bijna weer tijd om het schilderij door te geven. Ik kan alleen niemand vinden die op het schilderij wil passen.
In de bijgevoegde instructies staat dat wanneer je niemand kent die het
schilderij wil overnemen, je een mail naar u moet sturen. Bij deze doe
ik dat.

Met vriendelijke groet,
Hanneke W. te Amsterdam


Enkele maanden daarvoor had ik de cursus "Pr in de kunst" gevolgd bij Kunstenaars & Co (nu bekend als Cultuur-Ondernemen). De cursus werd gegeven door Eva en Leonne van Pr-bureau De Wolven
uit Amsterdam. Beiden dames reageerden enthousiast op mijn project ‘Een glimp van je ziel’. En dus benaderde ik hen met de vraag of zij het schilderij van Hanneke wilden overnemen en het voor enkele weken onderdak wilden geven.


Hoi Bianca,

We zijn blij en vereerd! Het schilderij is prachtig dus erg welkom bij De Wolven. (…)

Groeten,
Leonne


Een paar dagen later.


Hi Bianca,

Het schilderij is net gebracht en heeft een mooi plekje op ons
kantoor. Leuk!
We zullen al gaan zoeken naar een waardige opvolger en houden je op de
hoogte van het nieuwe adres.

Groet,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten