23.12.19

#eenglimpvanjezielchallenge

Open - Steven Daluz

Vorige week was ik te gast bij het tv-programma 'Aan tafel met Claudy' bij de lokale omroep voor Oisterwijk (LOVO) om, na aanleiding van mijn schilderijen en teksten, te praten over kwetsbaarheid.

Tijdens het interview vroeg Claudy wat me het meest is bijgebleven aan het project Een glimp van je ziel. Om uw geheugen op te frissen: Tien jaar lang reisde het schilderij Een glimp van je ziel door Nederland en vroeg het iedereen die het onderdak verleende: ‘Wat bezielt je?’
Ik heb heel wat mooie reacties mogen ontvangen, maar het meest dankbaar ben ik voor de mensen die na aanleiding van het schilderij gesprekken zijn aangegaan met vrienden, familie en hun gezin over bezieling. Omdat dit verbind en de kans op een mooi en bezield leven vergroot.

Vandaar mijn uitdaging aan jou om eens stil te staan bij wat jou bezielt: Wat geeft je het gevoel te LEVEN? Welke gedachten en visies horen daarbij? Deel het. Offline, of online met #eenglimpvanjezielchallenge, en laat het groeien.

Mooie dagen toegewenst en graag tot ziens in het nieuwe jaar.

Lieve groet,
Bianca van Baast


Geen opmerkingen:

Een reactie posten