9.8.16

Het geplante zaadje dat ineens in het licht komt te staan...

Een glimp van je ziel
in Alblasserdam

Hallo Bianca,

je schilderijtje is bij mij thuis, ik ben Cati en woon in Alblasserdam, heb hem gekregen van Karin uit Capelle a/d Ijssel. Ik ben benieuwd wat hij mij zal laten zien, ik vind hem zo mooi...., in de loop van de week zal ik je een foto sturen van zijn tijdelijke staanplaats, waar hij nu staat in huis is ook tijdelijk.... tijdelijk in het tijdelijk...

groetjes,Caterina O. D.


Onderstaand mailtje ontving ik enkele weken later, nadat Cati Een glimp van je ziel had doorgegeven.


Hello Bianca,

Hierbij een foto van de plaats waar de schilderij heeft gestaan, het is recht tegenover de plaats waar ik altijd zit in de woonkamer, zo kon ik het zien op iedere moment die ik wilde.

Het er naar kijken is een soort steun in de rug geweest en bevestiging om op de weg die ik ingeslagen ben te blijven, om veranderingen te bewerkstelligen en zo meer rust te vinden. Via een andere weg het boek The Artist Way tegengekomen en daarmee aan de slag gegaan, het is een soort natuurlijk vervolg, tenminste, zo ervaar ik het.

Het is alsof met de komst van het schilderij een zaadje dat al geplant was maar vergeten, ineens in het licht is komen te staan en daarmee de voeding weet te vinden om te groeien.

Bedankt dat ik aan dit mooi project mocht deelnemen,

Groetjes
Cati uit Alblasserdam (2014)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten