28.7.15

Leestip: Als jij een merk zou zijn door Ruud Boer

Als jij een merk zou zijn - Ruud Boer
en Caroline Welsing
Wil je je hart volgen, maar weet je eigenlijk niet wat je hart wilt? Misschien heb je dan iets aan het boek ‘Als jij een merk zou zijn’ van Ruud Boer. Via diverse oefeningen helpt de schrijver je te ontdekken waar je innerlijk en uiterlijk voor staat.

Ik heb altijd geweten dat mijn kunst meer om de boodschap ging dan om de kunst, maar dit boek heeft me duidelijk gemaakt dat het volgen van je innerlijke leiding (eigen-wijsheid) de belangrijkste boodschap is die ik zelf wil opvolgen en uitdragen ongeacht of ik schilder, schrijf, spreek of wat dan ook.


Waarom bereikt de een alles wat hij of zij wil en lijkt bij een ander niets te lukken? Waarom is het ene merk succesvol en het andere niet? Dit boek legt op heldere en unieke wijze het verband tussen succesvolle merken en mensen. Het inspireert je om naar jezelf te kijken alsof je een merk zou zijn, vanuit drie elementen: je innerlijk, je uiterlijk en je gedrag.

Dit boek is geschreven voor iedereen die zich wel eens afvraagt: 'Wie ben ik?', 'Wat wil ik?' en 'Hoe kan ik dat realiseren?' Het najagen van het hoogste salaris en het grootste huis is niet zaligmakend: succes zit ook in een prettige relatie en lekker in je vel zitten. Het gaat er niet om dat je jezelf 'verkoopt' als merk, maar dat je streeft naar de optimale mix tussen succes op zakelijk gebied en in je privéleven.

In overzichtelijke stappen kun je jouw Persoonlijk-Merk-model invullen. Je toekomstdromen vormen de basis voor het bekijken van je innerlijk, het typeren van je uiterlijk en het daaraan koppelen van je gedrag. Ontdek hoe authentiek en uniek je bent en maak jezelf Merk-Waardig.

BoekenBoeken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten