26.5.15

Een glimp van je ziel 'alleen' in Zwolle

Het is de bedoeling dat degene die Een glimp van je ziel onderdak biedt het schilderij na twee weken weer doorgeeft. Hiervoor krijgt men een extra week de tijd. Maar soms zijn drie weken toch nog te kort om daadwerkelijk te kunnen genieten van het kunstwerk... 

Dag Bianca,

Het schilderij is dinsdagavond overgegaan in andere handen, naar Anneke B. ook uit Zwolle. Zij zal jou hierover mailen (of heeft het al gedaan)

Ik ben een paar dagen weggeweest vandaar mijn late reactie, ik vond het ontroerend om te zien hoe zij erop reageerde, dus ben blij dat het bij haar terecht is gekomen.

Voeg hierbij een foto waar het bij mij twee weken heeft gestaan, veel alleen want door allerlei onverwachte dingen moest ik veel weg.

Ik wens je veel succes met je verder werk, hartelijke groet,

Ria R. uit Zwolle (2012)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten