1.4.15

Een glimp van je ziel is collega tot steun.







Hallo Bianca,

Met veel plezier heb ik je schilderij mogen aannemen van mijn schoonzusje Francis. 'n Leuk initiatief! Het heeft een mooi plekje gekregen in onze woonkamer, centraal, vanuit vele kanten te bekiijken. Het ontlokt een glimlach als ik er naar kijk. En het past verrassend goed bij mijn eigen schilderijen, die ook vaak uit twee portretten en profil bestaan.
Binnenkort stuur ik je wat foto's.

Hartelijke groet,
Fieke B. uit Sint-Michielsgestel


Ruim twee weken later.


Hallo Bianca,

Hierbij de beloofde foto's.
Het was erg leuk om je schilderij hier in huis te hebben. We zitten in een bijzondere tijd waarin we afscheid hebben moeten nemen van twee dierbare familieleden en op de één of andere manier voelde de aanwezigheid van 'Een glimp van je ziel' als een steun, mooi toch?!?
Het schilderij gaat nu naar een lieve vriendin van me: Rian. Ik denk dat je werk en boodschap haar aan zullen spreken.
Morgenochtend breng ik het haar en stuur ik je haar gegevens. Als zij het niet wil laat ik je weten naar wie het dan toe gaat. 
Veel succes met je werk, hartelijk bedankt en het allerbeste!

Hartelijke groet, 
Fieke B. uit Sint-Michielsgestel (2012)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten