20.1.15

Een glimp van mijn ziel, een glimp van jouw ziel...

Hallo Bianca,

Vanochtend is je schilderij “Een Glimp van je Ziel” in goede staat bij mij gearriveerd. Mijn lieve vriendin Fieke B. uit St. Michielsgestel kwam het me brengen.
Ik stuur je mijn bericht met een foto. Zo vang jij nu ook een kleine Glimp van mijn Ziel op.
Een prachtig project Bianca en een bijzonder thema. Ik begeleid als therapeut al jaren mensen in hun groeiproces naar Eenheid van Lichaam, Geest en Ziel.
Dus het sluit perfect aan bij mij …even …voor 2 weken!
En dan zal ik het weer doorgeven.

Met een hartegroet van,
Rian van der E.

Enkele weken later.

Hallo Bianca,

Op zondagmorgen 3 juni reist jouw 'Glimp van je ziel' naar Bea van S. (...)
Ook daar zal je schilderij heel welkom zijn. Ik ben erg benieuwd naar haar reactie.
Dank je wel voor jouw bijzondere 'uitdrukking' van jouw glimp van jouw ziel hier aan mensen op dit klein stukje aarde ...Nederland. Daar gaan mensen van glimmen ...

Met een hartegroet van Rian van der E.
Schijndel (2012)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten