25.11.15

Reactie uit Zutphen

Een glimp van je ziel in Zutphen
Hallo Bianca

blij verrast ben ik dat ik dit schilderij, met deze gedachte, heb ontvangen. Het is een fijn gevoel om door een vriendin uitgekozen te worden en op deze manier met nog meer mensen verbonden te zijn. 
Met de vragen die samengaan met dit doek zal ik mij de komende tijd zeker bezig houden. Inspiratie en bezieling is een goede vonk, goede timing op dit moment in mijn leven waar allerlei positieve veranderingen in plaats vinden. En waar ik (zoals altijd) keuzes moet maken, bezieling en inspiratie voelen (o.a.) is een goede leidraad voor keuzes.

En zeker, ook omdat ik het zelf ook maak, kunst inspireert mij in hoge mate!

Groet, 
Luck K. te Zutphen


Enkele weken later.


Hallo Bianca,

ik heb je schilderij doorgegeven aan Erik L. te Arnhem. 
Bedankt, ik heb er nu vaker bij stilgestaan dat bezieling ook in kleine 
dingen en de aandacht zit.

Groet Luck K. te Zutphen (2013)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten