8.7.15

Een glimp van je ziel en werken aan liefde.

Beste Bianca,

Gisteravond heb ik je prachtige schilderij "Een glimp van je ziel" via Anneke Bonten mogen ontvangen. Ik ga er de komende 2 à 3 weken intens van genieten en hoop dat het mij gaat helpen in een proces waarin ik zit. Een proces waarvan ik dacht dat ik wist wat mij het gelukkigst zou maken, maar waarvan ik het op dit moment niet meer zo zeker weet. Hierbij is ook een ander mens betrokken, dus ja het schilderij staat momenteel wel symbool voor iets waar ik middenin zit.

Mijn adres is: (...)

Wat een ontzettend mooi idee om een kunstwerk zo van plaats naar plaats te laten gaan en dat er daardoor zoveel verschillende mensen van kunnen genieten. Alvast hartelijk dank daarvoor.

Hartelijke groet,
Ada K.

Enkele weken later.

Hallo Bianca,

Aanstaand weekend geef ik het schilderij door aan een goede en lieve vriendin van mij. Ik heb erg van het schilderij genoten. Het schilderij was bij mij op een moment dat een nieuwe ontmoeting met iemand spannend, intens, liefdevol en confronterend is en bestaande vriendschappen gelijkwaardiger, dieper en betrokkener worden. Kortom werken aan liefde in welke vorm dan ook.

Het schilderij heeft mij opgeleverd de tijd de antwoorden te laten geven en niet direkt alles te willen overzien, te vertrouwen dat als ik het nu nog niet weet het later wel duidelijk wordt en ik dan de kracht zal hebben daar naar te handelen, ook als dit voor mij en/of de ander pijnlijk zal zijn.

Nogmaals veel dank dat het in mijn huis heeft mogen zijn. Een foto krijg je nog. Het nieuwe adres voor "een glimp van je ziel" is:

Sita van der K.
(...)

Lieve groet,
Ada K. Zwolle (2012)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten