17.6.15

Een glimp van je ziel en je gevoel volgen

Hallo Bianca,

Ja, de tijd is voorbij dat ik je mooie schilderijtje in mijn bezit mag hebben. Ik heb ervan genoten, vind het een leuk idee dat je het zo doet. Toen het me gevraagd werd door Ria was ik gelijk enthousiast maar toen ik van haar hoorde dat het moeilijk was om het door te geven werd ik wat terughoudender. Het enthousiasme won het van de onzekerheid het misschien niet door te kunnen geven. Toen ik "ja" zei, bleek dat er al gelijk twee mensen ook enthousiast werden.
Bij het zien van de afbeelding zag ik in eerste instantie twee hoofden: ik zag de rechter figuur voor de eigenlijke persoon aan en de linker, meer ingetogen als de ziel. Later veranderde dat en konden het ook een man en een vrouw zijn of twee vrouwen of een kind en een volwassene.

Het onderwerp houd mij op dit moment erg bezig. Ik onderzoek inderdaad wat me bezielt, wanneer ik in mijn kracht ben en wanneer ik passie voel. Meer en meer zie en voel ik hoe belangrijk het is mijn gevoel te volgen zoals "ja " zeggen tegen dit initiatief. Het is sowieso goed om me regelmatig af te vragen wat me beweegt. Gezien worden en aangeraakt worden zijn daarbij in elk geval belangrijk voor me.
Ik heb een foto bijgevoegd waar het deze weken heeft gestaan, aan de overkant van mijn bank waar ik dagelijks toch wel wat tijd op doorbreng en het schilderijtje goed kon zien.
Dit schilderijtje gaan naar Ada K. (...)
Bedankt voor de mogelijkheid van het lenen, succes verder.

Groetjes
Anneke B. uit Zwolle (2012)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten