13.2.15

Een glimp van je ziel bij de pastoor

Beste Bianca,

Met de groeten van Kobie B. stuur ik je hierbij de bevestiging dat het schilderij "Een glimp van je ziel" al een paar dagen bij ons onderdak is.
Bij ons: dat is zuster Eleutheria van L. en pastoor Jos. B. Wij wonen op (...) te Veghel. We hebben een foto laten maken en ik probeer nu om deze naar jou door te sturen. Ik ben nog erg onhandig met de computer, dus kan ik niet beloven dat de poging zal slagen. Maar ik doe mijn best.

(...)
De glimp van je ziel biedt in feite 2 glimpen met een sprekende tussenruimte als echo voor de ogen. In die echo groeit bij mij de uitdaging ook een glimp van mijn eigen ziel beter te leren verstaan. Dan is er dus sprake van 3 glimpen, die uitdagen tot reflectie en verinnerlijking. Voorlopig hebben we daaraan de handjes vol.

Al met al: proficiat met zo'n initiatief om kunst aan de man/ aan de vrouw te brengen. Dat levert over enige tijd een indrukwekkend relaas op. Veel succes! 

Jos B. uit Veghel (2012) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten