13.10.14

Een glimp van je ziel in zorginstelling

Hoi Bianca,

vanmorgen hebben wij afscheid moeten nemen van jou schilderij Glimp van je ziel.
We hebben het met veel plezier in ons huis gehad en leuke reacties gehoord.
Maar het schilderij is verder gegaan met de mooie reis.
Vanmorgen heeft onze dochter M. Glimp van je ziel meegenomen naar Nijmegen om samen met haar groepsgenoten te genieten van het schilderij.
Onze dochter woont op de Ubb, een woonvoorziening voor jongeren met een lichamelijke beperking.
Het mail adres is van de groepsleiding die de zorg van Glimp van je ziel van ons gaan overnemen.

De Ubb
(...)  Nijmegen

Dank je wel dat we via jou schilderij mochten genieten van kunst heel dichtbij.

Groetjes,

Carolien L. uit Udenhout (2009)


Een glimp van je ziel deed op De Ubb verschillende verdiepingen aan. Daarna ontving ik het volgende bericht.


Hallo Bianca,

Dankjewel voor het “lenen” van je schilderij. Wij zijn een zorginstelling waar jongeren wonen met een lichamelijke beperking. De jongeren zelf vonden het een leuk initiatief, maar uiten dit niet zo. Begeleiding kon het initiatief erg waarderen. Ik werk hier zelf ook als begeleider.
Het schilderij gaat nu met mij mee naar huis.(...)
Dus vanaf a.s. maandag 23 november heb ik het 2 weken in mijn bezit en dan zoek ik weer verder naar een nieuw onderkomen.

Vriendelijke groet,
Monique de G. uit Nijmegen (2009)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten