21.6.24

Bosje haar








'Als ik er maar geen krullen voor terug krijg', zei mijn neefje toen ze hem verzekerde dat zijn haar na de chemo terug zou groeien.
Als kind snapte ik niets van zijn uitspraak. Ik wilde juist zoveel mogelijk krullen. Niet voor niets vroeg ik mijn moeder linten in mijn lange natte lonken te draaien, in de hoop dat ze de volgende dag pijpenkrullen zouden opleveren.

In dit tijd woonde er een iets ouder meisje met een enorme bos haar bij ons om de hoek. Zoveel krullen, dat wilde ik ook!

In oktober 2019 maakte ik de omschakeling naar leven van prana. Veel mensen laten gedurende dat proces hun (wilde/oude) haren los. En gelukkig komt er altijd weer gezonder haar voor terug.

Ik heb toentertijd niet veel haar verloren. Schijnbaar heb ik nooit zoveel wilde haren gehad. Maar aangename verrast ben ik ondertussen wel; dat bijna 40 jaar na dato mijn meisjesdroom alsnog uit komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten