23.1.17

Ik zie ik zie wat jij niet ziet (2).

Ieder mens kijkt anders naar de wereld, zo blijkt ook uit de reacties van deelnemers op het schilderij Een glimp van je ziel. Voor sommigen bestaat het schilderij uit meer dan twee figuren die elkaar diep in de ogen kijken:


Hallo Bianca,

Vorige week vrijdag heb ik 't schilderij "Een glimp van je ziel" voor 2 weken gekregen van Marieta W. Het is 'n apart en mooi schilderij en ik zag op afstand er zelfs een Boeddha in. Verder de 2 personen die innig, liefdevol en verliefd naar elkaar kijken is erg aandoenlijk.

Tot over anderhalve week.

Lieve groet,
Tiny R. uit Venray (2014)

Een glimp van je ziel in Bath, net voordat het verder reisde naar Venray.










Ruim een maand later en twee adressen verder kreeg ik de volgende reactie:


Hoi Bianca, 

Ik heb het schilderij vandaag doorgegeven aan Rina S. Zij zal jou gaan mailen! 

Ik heb verschillende dingen in 't schilderij gezien. In het begin, toen ik 't van veraf zag dacht ik dat het een Oosters gebouw was met een prachtige toren. Toen ik dichterbij kwam zag ik de gezichten met de handen pas. Hoe langer ik erna keek hoe meer ik het gevoel had dat ze elkaar volgden, iets warms en iets mooi. En als ik weer van verre keek dacht ik aan die warmte met een mooi gebouw ergens op de wereld waar mensen elkaar ontmoeten... Heel gek, heel warm!

Groetjes José J. uit Venray (2014)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten