20.9.14

Reacties deelnemers

Hallo Bianca,

Allereerst mijn complimenten voor je prachtige werk.
Op de laatste mooie zondag van dit jaar zat ik met mijn vrouw in de tuin wat tijdschriften door te bladeren en viel mijn oog op jou schilderij "Een glimp van je ziel" in de Villa D'arte. Ik heb er een tijdje naar gekeken en het liet op de een of anderen manier een enorme indruk achter. Niets vermoedend gingen we enkele uren later zoals bijna iedere zondagmiddag naar mijn schoonouders en wat schetst mijn verbazing, het schilderij hing bij hun in de kamer aan de muur. Ik herkende het meteen en ik moet je vertellen dat het schilderij in het echt nog vele malen mooier is dan op de foto. We zijn dan ook zeer verheugd dat we binnenkort voor een paar weekjes de trotse eigenaar mogen zijn van "Een glimp van je ziel". En uiteraard zullen we er voor zorgen dat het schilderij daarna weer ergens anders een mooi plekje zal krijgen.
We vinden het een prachtig initiatief en we zullen even een berichtje sturen als het bij ons in de kamer hangt.
Bedankt.

Groetjes,
Loek B.

 
Enige weken later:


Hoi Bianca,
Sinds gisteravond zijn wij dan de nieuwe gelukkige pleegouders van "Een glimp van je ziel".
Het is nog een beetje zoeken waar in huis het schilderij het best tot zijn recht komt. Maar dat is wel een leuke bezigheid.Tevens sluit ik een foto bij, zodat je weet waar het terecht is gekomen. ()

Groetjes,
Loek B. uit Panningen (2008)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten